Onsdag och sol!

Jasi, sen festen i Lördags har jag i stort sätt inte haft någon röst, och även en förkylning följde med på köpet då också!
Idag känner jag att nu börjar man bli en människa igen, kan prata utan att någon skrattar åt mej och måste inte snyta mej varje minut!



Ja så har det sett ut vart jag än varit, viktiga saker i en förkyld människas liv!

Jag gjorde även en lite tripp till Klinte igår, det var en trevlig liten håla, och jag hittade vad jag skulle ha och kunde sedan suga på min goooooda milkshake eller vad vi ska kalla det!



Och idag dagen till ära ska jag ta en riktigt lång och härlig prommis i den sköna solen, ska nog oxå kika förbi på jobbet och se till så att det kommer en lön nästa 25 oxå!

Dessutom börjar jag bli riktigt sugen på lite hockey, för visst skulle det väl bli en match :O ???????

VÄLKOMMEN IN!

/Löken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0