Nytt

Jasi, då sitter man här på sitt nya jobb, eller ja nu har jag ju varit här ca en månad men...
Idag regnar det och är mulet och kallt, så inte får vi många badgäster idag inte! Då blir det att fördriva tiden på något sätt, och frågan är HUR? jag hade tänkt ta med mig en bok idag, men så kom jag på att jag har ju ingen bok som jag läser och dessutom gillar jag inte att läsa! Jag har nog tänkt att be Fredde fixa mig talböcker eller vad det heter! För här på datorn finns det inget ljud så det går rätt snabbt att bli less på datorn!

Och inga roliga biler har jag ju att lägga upp här, eller ja jag kan ju kolla lite vad som finns på denna dator... En annan gång kankse jag e hemma då kanske jag har skojjiga bilder på rikt att lägga upp.

Jaha, hoppas att alla nere på öjn har det braaaaa, har inte hört av någon på ett tag, men jag vill hälsa alla en härlig sommar och hoppas attno har bättre väder än här,  jag menar nyss kunde man ju gå runt naken och nu har jag minst 5 tröjor/jackor/linnen på mig om jag ska sätta min fot utanför dörrarna!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0