Härliga lördag!

En riktigt bra dag, inga måsten och inga tider att passa (nästan iaf), vi kunde glida runt på stan helt i vår egen takt, den ända tiden vi anpassade oss till var stängningstiden för butikerna.

Det slog mig faktiskt att det var nog första gången som jag kunde slappna av och bara hänga lite, nåväl nu ska vi väl inte bli sånna men men...

Men tanke på att jag tidigare i veckan lämnat tillbaka en dyr jacka så kände jag att gud vad skönt nu har jag tjänat 700kr, men nä så blev inte fallet i slutändan.



Lite smått och gott, men vad tusan, inga skor?? vad händer och fötter!

Nä nu ska jag ska hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning för kvällen, och joda!
Jo, det tar ett bra tag att komma fram till vad man ska ta på sig för kvällen, så lika bra att börja i tid!

/löken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med pianot? se 2009 03 03

2009-03-28 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0