FIXXXXXXXXX

Ja Gud och Jesus vad det ska fixas nu, allt ska vara klart på måndagkväll, då ska jag lägga mig för att sova min sista natt på Kaskens, tror faktiskt jag kommer att en liten tår kommer att finnas på min kudde, om inte annat är det väl blött av dreggggggel som vanligt!

Nä nu tusan taggar vi för fest på lördag, då ska det levas jävel på Kaskens!!!!!

Sen blir det en efterlängtad lite roadtripp upp mot norr med härligt stopp hos släktingar (om de ni vill ta emot oss)

Nä jag tror faktiskt att det ska bli lite bilder ikväll om tiden räcker till!

Kram och klämmm från löken!

Kommentarer
Postat av: ros

kaskens var minst sagt fint, men det ska bli super att få dig hit upp igen!

2009-05-22 @ 23:39:52
Postat av: Bry

Minst sagt dålig uppdatering här

2009-06-01 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0